۱۳۹۸ يکشنبه ۳۱ شهريور
راهبرد مشاركت دانشگاه

اين سازمان كليه مقررات صادره خود را اعم از طرح ها، آيين نامه­ ها، دستورالعمل­ها و ضوابط اجرايي خود را پيش از ابلاغ به مدت 2 هفته از طريق

درگاه الكترونيك خود در معرض نقد عموم قرار داده و پس از دريافت نظرات و انتقادات سازنده مردمي، نسبت به اصلاح و سپس ابلاغ اقدام مي­نمايد.

  1. كليه شهروندان مي‌توانند درخواست‌ها، شكايات و پيشنهادات خود را از طريق سامانه “رسيدگي به شكايات” و سامانه “پيشنهادات و انتقادات” كه تحت همين عنوان در پايگاه اطلاعرساني  دانشگاه قرار داده‌شده است، ارسال و كد رهگيري دريافت نمايند. درخواستهاي واصله به‌صورت مكانيزه به واحدهاي تخصصي ذي‌ربط ارسال و پاسخ در سامانه درج ميشود. شهروندان مي‌توانند با استفاده از كد رهگيري پاسخ خود را دريافت نمايند.
  2. شهروندان مي‌توانند از طريق سامانه “ملاقات و ارتباط با مديران ” كه تحت همين عنوان در پايگاه اطلاعرساني شركت قرار داده‌شده است، درخواستهاي خود را مطرح نمايند. درخواستهاي واصله به‌صورت مكانيزه به واحدهاي تخصصي ذي‌ربط ارسال و پاسخ در سامانه درج ميشود. شهروندان مي‌توانند با استفاده از كد رهگيري پاسخ خود را دريافت نمايند.
  3. شهروندان مي توانند از طريق منو “تماس با ما” / “اطلاعات تماس با  اداره كل”، شماره تلفن، پست الكترونيكي  مديران و مسئولان دانشگاه علوم پزشكي دريافت و از اين طريق با افراد مذكور ارتباط برقرار نمايند
  4. شهروندان مي‌توانند از طريق سامانه “نظرسنجي خدمات” و “نظرسنجي سايت” كه تحت همين عنوان در پايگاه اطلاعرساني شركت قرار داده‌ شده است نظرات خود را به  دانشگاه ارسال نمايند.
تاریخ به روز رسانی:
1398/02/13
تعداد بازدید:
1386
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
 
آدرس پست الکترونیکی شما
   
توضیحات
 
تغییر کد امنیتی
کد امنیت
 
طراحي و راه اندازي شده در مركز مديريت آمار و فناوري اطلاعات دانشگاه علوم پزشكي ايرانشهر
Powered by ITM
Powered by DorsaPortal