وظايف مدير گروه رشته مهندسي بهداشت حرفه اي
1. تهيه برنامه اجرايي وظايف آموزشي و پژوهشي و خدماتي ارائه شده از طريق گروه بر اساس خط مشي شوراي دانشكده با مشورت اعضاي گروه قبل از شروع نيمسال تحصيلي و گزارش آن به رئيس دانشگاه
2. ارائه برنامه هاي اجرايي براي رشد كمي و كيفي آموزشي و توسعه گروه آموزشي ذيربط حداكثر سه ماه پس از صدور حكم، با مشاركت كليه اعضاي گروه و براساس طرح جامع راهبردي دانشگاه
3. تدوين و ارائه تقويم و برنامه زمان بندي حضور خود و اعضاء هيات علمي گروه، جلسات و ساير فعاليتهاي (آموزشي و پژوهشي) مرتبط با گروه آموزشي و اطلاع رساني موثر و شفاف در اين زمينه به رئيس دانشگاه و دفتر ارزيابي و بهينه سازي عملكرد
4. مستند سازي اسناد و سوابق در گروه و ساماندهي و طراحي بانك اطلاعات مدون گروه
5. جلب مشاركت اعضاي هيات علمي و كليه همكاران گروه آموزشي در برنامه ريزي ها و توسعه فعاليت هاي آموزشي، پژوهشي و فرهنگي گروه و تصميم گيري هاي ذيربط
6. اجراي طرح ارزيابي دروني در گروه آموزشي براساس دستورالعمل هاي ابلاغي و مستند سازي نتايج آن به طور ادواري به عنوان يكي از مهمترين اسناد برنامه ريزي گروه و ارائه آن به رئيس دانشگاه و دفتر ارزيابي و بهينه سازي عملكرد
7. روز آمد نمودن و باز نگري برنامه هاي درسي و آموزشي گروه و نظارت و اجراي دقيق برنامه هاي درسي مصوب و بازنگري شده با رعايت قوانين مربوط
8. برنامه ريزي و تشكيل منظم جلسات گروه و هم انديشي در خصوص تازه هاي علمي با اعضاي هيات علمي و دانشجويان
9. برنامه ريزي براي برگزاري سمينارها، ميز گردها، كارگاه هاي آموزشي و دوره هاي كوتاه مدت تخصصي
10. پاسخگويي مكتوب، دقيق، كارشناسانه و به موقع به درخواست ها و مكاتبات ارجاعي از سوي مسئولان دانشگاه
11. مشاركت و همكاري در فعاليت هاي آموزشي، پژوهشي، فرهنگي و فوق برنامه دانشگاه
12. برنامه ريزي براي جذب نيروي متخصص (هيات علمي و كارشناس) و تلاش در جذب امكانات و تجهيزات مورد نياز و منابع مالي براي گروه آموزشي
13. تهيه گزارش عملكرد فعاليت هاي گروه و اعضاي هيات علمي ذيربط در پايان هر سال تحصيلي و در پايان دوره مديريت و ارائه آنها به رئيس دانشگاه و دفتر ارزيابي و بهينه سازي عملكرد
14. توزيع عادلانه فعاليت هاي آموزشي و پژوهشي بين اعضاي هيات علمي گروه (دروس، پايان نامه ها، رساله ها و ساير موارد)
15. نظارت بر انجام فعاليت ها در گروه و اجراي ضوابط و آيين نامه هاي آموزشي، پژوهشي، فرهنگي و اداري و مالي و ساير مصوبات شوراهاي دانشگاه
16. برنامه ريزي جهت انجام طرح هاي پژوهشي كاربردي و مورد نياز كشور به كمك اعضاي هيات علمي در گروه
17. همسو نمودن فعاليت هاي گروه با راهبردها و سياست هاي كلان دانشگاه
18. برنامه ريزي و نظارت بر تصويب و اجراي به موقع پايان نامه ها، رساله ها، آزمون ها و سمينارهاي دوره اي دانشجويان
19. برنامه ريزي براي توسعه رشته تحصيلي در گروه و تاسيس گرايش هاي كاربردي مورد نياز و ايجاد رشته هاي جديد و ميان رشته اي در گروه
20. برنامه ريزي و نظارت بر فعاليت هاي اعضاي هيات علمي گروه به منظور اختصاص وقت مشاوره علمي و فرهنگي و تعامل با دانشجويان
21. برنامه ريزي و نظارت بر رعايت اصول ايمني و محيط زيست در فعاليت هاي گروه
22. تلاش و ترغيب اعضاي هيات علمي در توليد علم و چاپ و انتشار توليدات علمي (مقاله علمي-پژوهشي، علمي ترويجي، كنفرانس ها، تاليف و تصنيف، نقد كتاب، اختراع، جشنواره هاي علمي، هنري، مسابقات بين المللي) و انجام ساير امور ارجاعي از سوي دانشكده و دانشگاه
23. برنامه ريزي بهينه براي ارائه دروس آموزشي و نظارت بر ثبت نام دانشجويان در آغاز هر ترم
24. رعايت مقررات و قوانين و ضوابط مالي در كسب درآمدها و هزينه كرد