خبر فوری:
بیانیه توافق سطح خدمات

مراجعین محترم؛

بدین وسیله توافق نامه سطح خدمات پورتال دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی ایرانشهر به آگاهی مراجعین محترم می رسد:

  • هدف از این توافقنامه سطح خدمت این است که به منظور ارائه با کیفیت خدمات ارائه شده توسط دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر برای خدمت گیرندگان مورد توافق قرار گیرد.
  • این بیانیه، سطح توافق دو جانبه در خصوص این خدمات، روش‌های نظارت و مسئولیت‌های دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر را در صورت لزوم مشخص می‌کند.

 

مسئولیت و تعهدات:

 

1- این تارنما مجهز به امکان ثبت و پیگیری درخواست ها و شکایات و مکاتبات  شما متقاضیان گرامی از طریق مراجعه به بخش سامانه پیشخوان ارباب رجوع و یا بخش تماس با ما یا برای ثبت شکایات از طریق سامانه ثبت و پیگیری مکاتبات به صورت تمام وقت و در 7 روز هفته و24 ساعت روز، دارا می باشد.

2- حوزه پاسخگویی میز خدمت برای اطلاع و راهنمایی مراجعین از خدمت های الکترونیکی و غیرالکترونیکی راه اندازی گردیده است. همچنین جهت ارتباط با رئیس دانشگاه به قسمت (دولت و مردم) و سایر حوزه ها به صفحه ارتباط با مسئولان مراجعه فرمایید. نظرات سازنده شما برای افزایش کیفیت ارائه خدمات دانشگاه علوم پزشکی و در صورت لزوم اصلاح فرآیندها موثر خواهد بود در صورت امکان در نظرسنجی میز خدمت الکترونیکی ما مشارکت فرمایید.

3- به محض ثبت درخواست کد رهگیری و رمز برای درخواست کننده ایجاد می شود و از طریق ردیابی نامه در دبیرخانه میتوانند نسبت به پیگیری درخواست خود اقدام نمایند.

4- این تارنما در صورت برقرار بودن زیرساخت های لازم مخابراتی به صورت تمام وقت در دسترس مراجعین گرامی می باشد. در صورت بروز هرگونه اشکال و نقض فنی اطلاع رسانی خواهد شد.

5- در صورت تمایل برای بهبود کیفیت ارائه خدمات در این تارنما خواهشمند است در نظرسنجی تارنما دانشگاه علوم پزشکی که در صفحه نخست می باشد شرکت فرمایید.

تاریخ به روز رسانی:
1399/05/12
تعداد بازدید:
8802
Powered by DorsaPortal