خبر فوری:
راهبرد مشارکت دانشگاه

این سازمان کلیه مقررات صادره خود را اعم از طرح ها، آیین نامه­ ها، دستورالعمل­ها و ضوابط اجرایی خود را پیش از ابلاغ به مدت 2 هفته از طریق درگاه الکترونیک خود در معرض نقد عموم قرار داده و پس از دریافت نظرات و انتقادات سازنده مردمی، نسبت به اصلاح و سپس ابلاغ اقدام می­نماید.

  1. کلیه شهروندان می‌توانند درخواست‌ها، شکایات و پیشنهادات خود را از طریق سامانه “رسیدگی به شکایات” و سامانه “پیشنهادات و انتقادات” که تحت همین عنوان در پایگاه اطلاعرسانی  دانشگاه قرار داده‌شده است، ارسال و کد رهگیری دریافت نمایند. درخواستهای واصله به‌صورت مکانیزه به واحدهای تخصصی ذی‌ربط ارسال و پاسخ در سامانه درج میشود. شهروندان می‌توانند با استفاده از کد رهگیری پاسخ خود را دریافت نمایند.
  2. شهروندان می‌توانند از طریق سامانه “ملاقات و ارتباط با مدیران ” که تحت همین عنوان در پایگاه اطلاعرسانی شرکت قرار داده‌شده است، درخواستهای خود را مطرح نمایند. درخواستهای واصله به‌صورت مکانیزه به واحدهای تخصصی ذی‌ربط ارسال و پاسخ در سامانه درج میشود. شهروندان می‌توانند با استفاده از کد رهگیری پاسخ خود را دریافت نمایند.
  3. شهروندان می توانند از طریق منو “تماس با ما” / “اطلاعات تماس با  اداره کل”، شماره تلفن، پست الکترونیکی  مدیران و مسئولان دانشگاه علوم پزشکی دریافت و از این طریق با افراد مذکور ارتباط برقرار نمایند
  4. شهروندان می‌توانند از طریق سامانه “نظرسنجی خدمات” و “نظرسنجی سایت” که تحت همین عنوان در پایگاه اطلاعرسانی شرکت قرار داده‌ شده است نظرات خود را به  دانشگاه ارسال نمایند.
تاریخ به روز رسانی:
1399/05/12
تعداد بازدید:
8658
Powered by DorsaPortal