چهارشنبه 30 خرداد 1403 ساعت 08:12:47
العربیه English

جهش تولید با مشارکت مردم

 

این دانشگاه در جهت رسیدن به اهداف سازمانی خود در حوزه های

 1) تامین، حفظ و ارتقاء سلامت آحاد مردم

2) تربیت نیروی انسانی متخصص، متعهد و کارامد

3) تولید دانش نوین، نهایت سعی و تلاش خود را می‌نماید تا بتواند با ارائه خدمات بهتر، رضایتمندی ذینفعان خود را شامل وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی ، دانشجویان، بیماران، تامین‌کنندگان، عموم مردم، نهادهای عمومی را تأمین نماید.


- تارنمای دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی ایرانشهر مجهز به امکان ثبت انتقادات و پیشنهادات شما متقاضیان گرامی  از طریق "ارسال پیشنهاداتمی‌باشد. در این قسمت شما می‌توانید، به صورت تمام وقت و در ۷ روز هفته و ۲۴ ساعت روز، تماس برقرار نمایید. به محض ثبت انتقاد یا پیشنهاد، سعی می‌گردد در کوتاهترین زمان ممکن نتیجه پیگیری درخواست مطرح شده به متقاضی اعلام و در صورت لزوم درخواست مراجعه حضوری گردد.

در این تارنما سعی شده کلیه استانداردهای موردنیاز اعم از کاربرپسند بودن، شفافیت، کیفیت خدمات تارنما، دسترس‌پذیری تارنما، دسترس‌پذیری اطلاعات، بیانه حریم خصوصی و بیانیه سطح توافق خدمات ایجاد گردد.

تارنمای دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی ایرانشهر به صورت تمام وقت در دسترس متقاضیان گرامی بوده و در صورت بروز هرگونه اشکال و نقص فنی، به متقاضیان اطلاع رسانی خواهد گردید.

سامانه ملی 190 به منظور پاسخگویی و رسیدگی به شکایات بهداشتی درمانی هموطنان عزیز مهیا و بصورت شبانه‌روزی آماده دریافت شکایات شما عزیزان خواهد بود.

- در صورت نیاز به دسترسی به شماره تماس هریک از واحدهای تحت پوشش دانشگاه می‌توانید از طریق تارنمای دانشگاه و قسمت راهنمای تماس اقدام نمایید.

جهت آشنایی با خدمات قابل ارائه در هر بخش می‌توانید به میز خدمت الکترونیک مراجعه نمایید.

 در صورت تمایل به منظور ارتقاء سطح کیفیت ارائه خدمات می‌توانید پرسشنامه سنجش رضایت ارباب رجوع از خدمات را تکمیل فرمائید.

   پست الکترونیک روابط عمومی دانشگاه به آدرس info@irshums.ac.irجهت دریافت پیام های شهروندان و پاسخگویی به آنها ایجاد شده است.

 

تنظیمات قالب