حضور خادمان حوزه سلامت دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر در تجمع بزرگ عزاداران حسینی
جمعی از کارکنان و خادمان حوزه سلامت دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر با حضور در کانون اصلی تجمع عزاداران در پارک شهدا، جلوههایی از ارادت و دلدادگی خود را به ساحت مقدس حضرت اباعبدالله الحسین (ع) به نمایش گذاشتند.
این حضور آگاهانه و معنوی که در قلب مراسم عزاداری مردم شهر صورت گرفت، فرصتی شد تا جامعه دانشگاهی همگام با سایر اقشار، در سوگ سید و سالار شهیدان به سوگواری و سینهزنی بپردازند.این گردهمایی باشکوه که با هدف پاسداشت شعائر حسینی و تجدید بیعت با آرمانهای نهضت عاشورا رقم خورد، نشاندهنده پیوند عمیق خادمان سلامت با فرهنگ ایثار و آزادگی است.همکاران حوزه سلامت در این تجمع، ضمن همنوایی با خیل عظیم سوگواران، بار دیگر بر عهد خود برای خدمترسانی صادقانه به مردم و تداوم مسیر خدمت با تاسی از مکتب حسینی تأکید کردند.
نظر دهید